6 клас математика

                                      21 квітня
Тема. Роєв’язування задач на відсотки.
розв’язування задач  - домашнє завдання



                                    22 квітня
Тема. Роєв’язування задач на відсотки.
Домашня робота
  1. За першу годину велосипедист проїхав 18км, що становить 30% відстані, яку йому треба подолати.
Знайдіть довжину шляху, який має проїхати велосипедист.
2. Під час сушіння гриби втрачають 92% своєї маси. Скільки кілограмів свіжих грибів треба взяти, щоб
отримати 6 кг сушених?
3. В автопарку є легкові й вантажні автомобілі. причому вантажні становлять 37% .
Відомо, що легкових автомобілів на 52 більше, ніж вантажних. Скільки всього автомобілів в автопарку?
Скільки легкових автомобілів?
4. Мобільний телефон у магазині спочатку коштував 2000 грн. Спочатку його ціну знизили на 20%, а потім
підвищили на 25%. На скільки гривень змінилася ціна товару порівняно з початковою?
Розв’язки присилайте на адресу   school-six@ukr.net  до 18 год 22 квітня

                              23 квітня
Тема. Роєв’язування задач на відсотки.

Домашня робота

Задача 1

У магазин завезли 480 кг фруктів. Яблука становили 25% усіх заведених фруктів. Скільки яблук завезли в магазин?   

Завдання 2

 Знайти  3% від 45. 

Завдання 3

Знайдіть середнє арифметичне (с. а.) чисел, заповнивши таблицю.
Числа
2,4; 5,7
0,46; 0,3; 0,8
12,3; 40,1; 35,5; 60,3
с. а.




Завдання 4

Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку обчислень.



                                

Завдання 5

Татові  видали  заробітну плату  у  розмірі  2600  грн.  20%  цієї зарплати  він  потратив  на  купівлю  шпалер    в дитячу кімнату. Скільки грошей витратив тато на шпалери  і скільки в нього залишилося?

Розв’язки присилайте на адресу   school-six@ukr.net  до 18 год


                                     24 квітня
Тема. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи з вивченої теми " Середнє арифметичне. Відсотки."

ПОвторіть даний матеріал за підручником ст.232-244. Розв’яжіть задачі 7.8,9,12 зі сторінки 249.

Відповіді до задачі7) 68 овець; 8) 200кг; 9) 7км/год; 12) 420кг.

                                      28 квітня

Тема. Повторення. Арифметичні дії із натуральними і дробовими числами.
Повторити вивчений матеріал можна за підручником; параграфи 7,8,16,18,27,28,33,34,35. На допомогу відеоуроки.
множення десяткових дробів
множення десяткових дробів
ділення десяткових дробів на натуральне число
ділення на десятковий дріб
ділення десяткових дробів
ділення на 10, 100, 1000 ..
ділення на 0,1; 0,01; 0,001 ...
множення на 10, 100, 1000 ..
усні тренувальні вправи
Домашнє завдання. № 1138 (1; 11).



                                                 29 квітня
Тема. Повторення. Арифметичні дії із натуральними і дробовими числами.
Повторити вивчений матеріал можна за підручником; параграфи 7,8,16,18,27,28,33,34,35. На допомогу відеоуроки.
множення десяткових дробів
множення десяткових дробів
ділення десяткових дробів на натуральне число
ділення на десятковий дріб
ділення десяткових дробів
ділення на 10, 100, 1000 ..
ділення на 0,1; 0,01; 0,001 ...
множення на 10, 100, 1000 ..
усні тренувальні вправи
Домашнє завдання. № 1138( 21), 1141, 1142(10).

                                                 30 квітня
Тема. Повторення. Числові та буквені вирази. Формули
Повторити спрощення буквених виразів у підручнику на ст 106 (приклад 1,2,3). Розв’язати  № 432 (2,4), 434 (2,4,6), 438, 442(2,4) у зошиті.
1. 
2.№№ 192; 193
Вправи 1 і 2 розв’язання прислати на адресу  school-six@ukr.net  до 18 год 30 квітня.

                                               4 травня

Тема. Повторення. Числові та буквені вирази. Формули
Повторити за підручником п.20,степінь числа. 
Виконати у зошит №№563(2), 561(1,3,5) із підручника.

                                                  5 травня

Тема. Повторення. Розв’язування рівнянь.
рівняння з дужками
Пам'ятка учням 5 класу щодо розв'язування рівнянь та оформлення запису у зошиті

Розв'язуємо рівняння
Якщо вам рівняння здається складним, і ви не знаєте з чого почати, згадайте і скористайтесь наступними порадами.
Рівняння розв'язане тоді, коли знайдена невідома величина (її як правило позначають літерою х). Якщо запис рівняння містить дужки в яких є х, дії множення на х або  ділення з х, то на кожному етапі розв'язування вважаємо невідомою ту частину виразу, яка  містить дужки в яких є х, дії множення на х або  ділення з х.
Розглянемо детально приклади.
Приклад 1
Дано рівняння
(2430-х):17=102
Бачимо, що х міститься у дужках. Отже, на даному етапі величина (2430-х)  є невідомою. Шукаємо її значення, міркуючи: “Яке число треба поділити на 17, щоб отримати 102? ”
Наступний запис:
2430-х=102·17
2430-х=1734
На цьому етапі у нас вже дужок немає і множення на х також немає. Отже невідомою є величина х.  Шукаємо її значення, міркуючи: “Яке число треба відняти від 2430, щоб отримати 1734?” 

Наступний запис:
х=2430-1734
х= 696

Відповідь: 696


В зошиті матимемо запис:
(2430-х):17=102
2430-х=102·17
2430-х=1734
х=2430-1734
х= 696
Відповідь: 696

Приклад 2
Дано рівняння
9(143 - 13х)=234
Бачимо, що х міститься у дужках. Отже, на даному етапі величина (143 - 13х)  є невідомою. Шукаємо її значення, міркуючи: “Яке число треба помножити на 9, щоб отримати 234?  ”
Наступний запис:
143 - 13х=234:9
143 - 13х=26
На цьому етапі у нас вже дужок немає, але є від'ємник, що містить множення на х.  Вираз містить від'ємник 13х. Отже на цьому етапі невідомою є величина 13х.  Шукаємо її значення, міркуючи: “Яке число треба відняти від 143, щоб отримати 26?” 

Наступний запис:
13х=143-26
13х= 117

Тепер невідомою величиною є х. Так як запис 13х означає, що 13 помножили на х, то міркуючи “Яке число треба помножити на 13, щоб отримати 117?”, записуємо:
х = 117:13
х = 9

Відповідь: 9


В зошиті матимемо запис:
9(143 - 13х)=234
143 - 13х=234:9
143 - 13х=26
13х=143-26
13х= 117
х = 117:13
х = 9
Відповідь: 9.

Приклад 3
Дано рівняння
17х - х + 5х - 19 = 170
Бачимо, що вираз в лівій частині рівняння містить подібні величини: 17х, х, і 5х. Дії над ними ми можемо виконати. 17х-х+5х = 21х
Наступний запис:
21х - 19 = 170
На цьому етапі у нас є зменшуване, що містить множення на х.  Вираз містить зменшуване  21х. Отже на цьому етапі невідомою є величина 21х.  Шукаємо її значення, міркуючи: “Від якого числа треба відняти від 19, щоб отримати 170?” 

Наступний запис:
21х = 170 + 19
21х= 189

Тепер невідомою величиною є х. Так як запис 21х означає, що 21 помножили на х, то міркуючи “Яке число треба помножити на 21, щоб отримати 189?”, записуємо:
х = 189:21
х = 9

Відповідь: 9

В зошиті матимемо запис:
17х - х + 5х - 19 = 170
21х - 19 = 170
21х = 170 + 19
21х= 189
х = 189:21
х = 9
Відповідь: 9

Приклади розв’язування рівнянь та запису розв'язку:
Розв’яжіть рівняння:
        (7х – 24):12 + 26 = 31;
(7х – 24):12 = 31 - 26;
 (7х – 24):12 = 5;
7х – 24= 5 · 12;
7х – 24 = 60;
7х = 60 + 24
7х = 84;
х = 12.
Відповідь: 12.
        (99 – 9у)8 + 14 = 86;
(99 – 9у)8 = 86 + 14;
 (99 – 9у)8 = 72;
99 – 9у = 72 : 8;
99 – 9у = 9;
9у = 99 – 9;
9у = 90;
у = 90 : 9;
у = 10
Відповідь: 10.

        14х + 4х – 48 = 240;
18х – 48 = 240;
18х = 240 + 48;
18х = 288;
х = 288 : 18;
х = 16.
Відповідь: 16.

       17х – х + 5х -19 = 170
21х – 19 = 170;
21х = 170 + 19
21х = 189;
х= 189 :21
х = 9
Відповідь: 9
  
відкривши посилання    join.naurok.ua  Код доступу 623288  Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  5 травня 18:00
                                                


                                                        6 травня
Тема. Повторення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
Домашнє завдання. Переписати розв’язання 3 задач із відеоуроку. Домашнє завданняіз відеоуроку  хто розв’яже, присилайте на адресу school-six@ukr.net лише сьогодні.


                                                     7 травня

Тема. Повторення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
За  підручником розв’язати №№ 1212, 1214, 1216.
Розв’язання не присилати.


                                                   8 травня
Тема. Повторення. Геометричні фігури
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  9 травня 15:00 
Урок з даної темиПовідомте учням
Код доступу 698544
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
                           

                                                      12 травня
Тема. Повторення. Розв’язування текстових задач
Підсумкова контрольна робота буде 15 травня з 9год до 9год 45 хв


                                                      13 травня

Тема. Повторення. Розв’язування текстових задач
 Домашня робота за 12 травня
20:(6 3/11 + 1 8/11) + (7 2/5 - 5,8):5
1 дія  6 3/11 + 1 8/11= 7 11/11 = 8
2 дія  7 2/5 - 5,8= 7,4-5,8=1,6 коментар дріб 7 2/5 перетворюємо у десятковий це значить 2:5 +7= 7,4
3 дія 1,6 :5= 0,32
4 дія 20: 8= 2,5
5 дія2,5+0,32=2,82.
Готуємося до підсумкової контролбної роботи. 
Всі дії із десятковими дробами виконувати у стопчик у зошиті.


                                                           14 травня

Тема. Повторення. Розв’язування текстових задач
 Домашня робота за 13 травня
Задача 2
1) 152,6 : 2,8 = 54,5 (км/год) швидкість автомобіля
2) 54,5 * 4,2=228,9 (км) відстань.
Відповідь: 228,9 км.
Коментар
Щоб знайти швидкість потрібно відстань поділити на час.

Щоб знайти відстань потрібно швидкість помножити  на час.
розв’язати задачі 4,5
розв’язати задачу 4
                                                             15  травня
Тема. Підсумкова контрольна робота
                                                               
                                                               18  травня
Тема. Координатний промінь
Координатний промінь
Координатній промінь

                                                                                  19травня

Додавання і віднімання мішаних чисел. 

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  19 травня 18:00 
Код доступу 3774904
відкривши посилання


                                                         21 травня
Тема. Повторенння. Степінь числа.
Пригадати дану тему можна переглянувши дане відео ,степінь числа.
 Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  21 травня 17:00 
Код доступу 3332515
відкривши посилання


                                                   22 травня
Тема. Повторенння.Кути та трикутники
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  22 травня 17:00 
Код доступу 9468358
відкривши посилання
join.naurok.ua
                                        ДО зустрічі 1 вересня



                                   2020-2021 н.р.


                                    23 листопада
Тема.Десяткові наближення звичайного дробу
Дану тему можна вивчити  тут
Записати у зошит № 485


                                            25 листопада

               Відношення та його властивості

Прочитати за підручником ст.87-89. Письмово дати відповіді на запитання 1,2,3,5 що на ст. 90, Відповідь на запитання 4 вивчити напам’ять. Виконати у зошиті  №№ 528, 529, 531, 534.


                           27 ЛИСТОПАДА
Пропорція. Основна властивість пропорції.

По даній темі Ви можете переглянути відеоурок тут ( відео до даної теми по часу займає 9 хв 40 с). Прочитати за підручником ст93-94(до останнього абзацу). У зошиті письмово дати відповідь на запитання 1,2,4, що на ст 97. Відповідь на питання 1,3 вивчити напам’ять. Виконати у зошиті №№557, 563, 567.

                                    30 листопада 2020р
Тема. Розв’язування пропорцій

Вивчити правила на ст 96. Розв’язати № 572


                       21грудня 2020
Діаметр кола. Діаметр круга
Завдання. 1. Перегляньте повторення за 2 клас
2. Перегляньте діаметр кола 1 (перші 5.03 хв)
3.дз  №688 заповнити лише 1 і2 рядочки із таблиці 
Це не для того , щоб ви обмалювали підручник. Таблицю перемалюєте у зошит і позначите стопчики, як показано. Під таблицею виконувати обчислення, нумеруючи 1) це розв’язання 1 стопчика. 2) -другого стопчика і т.д.  Виконати 1, 2, 5. 6 стопчики

22грудня
Довжина кола
Завдання
1.Вивчити формули довжини кола напам’ять 
2.Вміти за формулами обчислювати  довжину кола
3.Виконати № 685(1,2,3,4 стопчики)
4.Виконати № 688 тільки 3 рядок і 1,2,5,6, стопчики

23грудня
Площа круга
Завдання
1. Вивчити формулу площі круга ( у підручнику)
2. Закінчити заповнювати таблиці № 685, 688 із розв’язками у зошиті
3. Пройти тест   1.  Код доступу 9427305
відкривши посилання      join.naurok.ua
2. Код доступу 5472844 відкривши посилання
3. Код доступу 1061100 відкривши посилання

Доступ до тестів до 18 год


                                           2021 рік
                    11 січня
                  Круговий сектор 
Завдання на даний урок  
1. Вміти зображувати круговий сектор
2. визначати кути секторів
3. Прочитати за підручником ст. 119
4. Виконати впр. №691, 692, 693. 
5.Для бажаючих розв’язати №704    


                                              12 січня
Кругові діаграми


2. вивчення теми
                          
3. У підручнику дана тема на ст. 123-124
4. Виконати №713, 714, 715, 719.


                                                   13 січня
                          Стовпчасті діаграми
2.  Задача. У селі 90 будинків. З них 15 під залізним дахом, 45 під черепичним та 30 під шифером.  Наша мета — зобразити графічно співвідношення між різними видами будинків якось іншими способами.

2.   Уявлення про стовпчасті діаграми.

Запишемо умову коротко:

Залізний дах— 15;

черепичний дах — 45;

шиферний дах — 30.

Якщо один будинок зобразити прямокутником 1 мм, то 15 — прямокутником із висотою 15 мм; 45 — прямокутником із висотою45 мм, 30- висотою 30 мм.

Маємо:


Розглянемо приклад. Учень шостого класу у жовтні до щоденника погоди записав: 17.10 — хмарно, 18.10 — хмарно, 19.10 — сонячно, 20.10 — дощ, 21.10 — дощ, 22.10 — хмарно, 23.10 — сонячно, 24.10 — сонячно, 25.10 — хмарно, 26.10 — дощ, 27.10 — дощ, 28.10 — дощ, 29.10 — хмарно, 30.10 — сонячно, 31.10 — хмарно.


Щоб охарактеризувати погоду другої половини жовтня, він вирахував, скільки було сонячних днів, хмарних днів, скільки днів ішов дощ і одержав такі дані: сонячних днів — 4, хмарних днів — 6, днів, у які падав дощ, — 5.
Наочно охарактеризувати погоду другої половини жовтня можна так. Побудуємо прямий кут АОВ, на промені О А зазначатимемо погоду, а на промені ОБ, вибравши одиницю вимірювання (1 см), позначатимемо кількість днів. Побудуємо три стовпчики (прямокутники) (рис. 18).


Погода

Висота першого стовпчика дорівнює 4 см і вказує, скільки було сонячних днів, другого — 6 см і вказує на кількість хмарних днів, третього — 5 см і вказує, скільки днів ішов дощ.
 
Одержаний рисунок називають стовпчастою діаграмою.


Будуючи стовпчасті діаграми, можна вибирати довільну ширину стовпчика та довільні відстані між ними. Але всі стовпчики однієї діаграми повинні бути однаковим завширшки та розміщеними на однаковій відстані один від одного.

3. Виконати вправи №728, 729


                                       14 січня

                       Розв’язування вправ

Контрольна робота, яку треба виконати до 18 год


                                        15 січня

                 Додатні та від’ємні числа. Число 0.

1.Урок з даної теми

2.У зошиті виконати всі вправи із відео

3.Виконати тести. Код доступу 4554430

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання  
join.naurok.ua    
 виконати до 17 січня 18год 



                         18 січня
           Координатна пряма
2. Виконати вправи із відео
3.Виконати самостійну роботу на сайті Мій клас до 18 год.


                    19 січня
           Координатна пряма .Розв’язування вправ
Розв’язати вправи №951; 953;964; 975( по можливості)



                             20 січня  
Виконати вправи із відео уроків  у зошиті



                          21 січня 
                    Модуль числа
Виконати № 1008, 1012


 
                           22 січня 
                    Модуль числа  
1. Виконати вправи № 990, 991, 1004        
2. Для учнів 6 Б виконати тести Завдання необхідно виконати до  22 січня 12:00 ред.

Код доступу 8011279
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання


                                  16 лютого 
                       Контрольна робота
                      Додавання і віднімання раціональних чисел
   Завдання контрольної роботи на сайті Мій клас. Виконати до 18 год. Виконувати роботу 45 хвилин .Спроб 1.                                                         

Немає коментарів: