Тема. Роєв’язування задач на відсотки.
розв’язування задач - домашнє завдання
22 квітня
Тема. Роєв’язування задач на відсотки.
Домашня робота
- За першу годину велосипедист проїхав 18км, що становить 30% відстані, яку йому треба подолати.
2. Під час сушіння гриби втрачають 92% своєї маси. Скільки кілограмів свіжих грибів треба взяти, щоб
отримати 6 кг сушених?
3. В автопарку є легкові й вантажні автомобілі. причому вантажні становлять 37% .
Відомо, що легкових автомобілів на 52 більше, ніж вантажних. Скільки всього автомобілів в автопарку?
Скільки легкових автомобілів?
4. Мобільний телефон у магазині спочатку коштував 2000 грн. Спочатку його ціну знизили на 20%, а потім
підвищили на 25%. На скільки гривень змінилася ціна товару порівняно з початковою?
Розв’язки присилайте на адресу school-six@ukr.net до 18 год 22 квітня
23 квітня
Тема. Роєв’язування задач на відсотки.
ПОвторіть даний матеріал за підручником ст.232-244. Розв’яжіть задачі 7.8,9,12 зі сторінки 249.
Відповіді до задачі7) 68 овець; 8) 200кг; 9) 7км/год; 12) 420кг.
28 квітня
Тема. Повторення. Арифметичні дії із натуральними і дробовими числами.
Повторити вивчений матеріал можна за підручником; параграфи 7,8,16,18,27,28,33,34,35. На допомогу відеоуроки.
множення десяткових дробів
множення десяткових дробів
ділення десяткових дробів на натуральне число
ділення на десятковий дріб
ділення десяткових дробів
ділення на 10, 100, 1000 ..
ділення на 0,1; 0,01; 0,001 ...
множення на 10, 100, 1000 ..
усні тренувальні вправи
Домашнє завдання. № 1138 (1; 11).
29 квітня
Тема. Повторення. Арифметичні дії із натуральними і дробовими числами.
Повторити вивчений матеріал можна за підручником; параграфи 7,8,16,18,27,28,33,34,35. На допомогу відеоуроки.
множення десяткових дробів
множення десяткових дробів
ділення десяткових дробів на натуральне число
ділення на десятковий дріб
ділення десяткових дробів
ділення на 10, 100, 1000 ..
ділення на 0,1; 0,01; 0,001 ...
множення на 10, 100, 1000 ..
усні тренувальні вправи
Домашнє завдання. № 1138( 21), 1141, 1142(10).
30 квітня
Тема. Повторення. Числові та буквені вирази. Формули
Повторити спрощення буквених виразів у підручнику на ст 106 (приклад 1,2,3). Розв’язати № 432 (2,4), 434 (2,4,6), 438, 442(2,4) у зошиті.
1.
2.№№ 192; 193
Вправи 1 і 2 розв’язання прислати на адресу school-six@ukr.net до 18 год 30 квітня.
4 травня
Тема. Повторення. Числові та буквені вирази. Формули
Повторити за підручником п.20,степінь числа.
Виконати у зошит №№563(2), 561(1,3,5) із підручника.
5 травня
Тема. Повторення. Розв’язування рівнянь.
рівняння з дужками
3. В автопарку є легкові й вантажні автомобілі. причому вантажні становлять 37% .
Відомо, що легкових автомобілів на 52 більше, ніж вантажних. Скільки всього автомобілів в автопарку?
Скільки легкових автомобілів?
4. Мобільний телефон у магазині спочатку коштував 2000 грн. Спочатку його ціну знизили на 20%, а потім
підвищили на 25%. На скільки гривень змінилася ціна товару порівняно з початковою?
Розв’язки присилайте на адресу school-six@ukr.net до 18 год 22 квітня
23 квітня
Тема. Роєв’язування задач на відсотки.
Домашня робота
Задача
1
У магазин завезли 480 кг фруктів. Яблука становили 25%
усіх заведених фруктів. Скільки яблук завезли в магазин?
Завдання
2
Знайти 3% від 45.
Завдання
3
Знайдіть середнє
арифметичне (с. а.) чисел, заповнивши таблицю.
Числа
|
2,4; 5,7
|
0,46; 0,3; 0,8
|
12,3; 40,1; 35,5; 60,3
|
с. а.
|
Завдання
4
Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку обчислень.
Завдання
5
Татові
видали заробітну плату у
розмірі 2600 грн.
20% цієї зарплати він
потратив на купівлю
шпалер в дитячу кімнату.
Скільки грошей витратив тато на шпалери
і скільки в нього залишилося?
Розв’язки присилайте на адресу school-six@ukr.net до 18 год
24 квітня
Тема. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи з вивченої теми " Середнє арифметичне. Відсотки."ПОвторіть даний матеріал за підручником ст.232-244. Розв’яжіть задачі 7.8,9,12 зі сторінки 249.
Відповіді до задачі7) 68 овець; 8) 200кг; 9) 7км/год; 12) 420кг.
28 квітня
Тема. Повторення. Арифметичні дії із натуральними і дробовими числами.
Повторити вивчений матеріал можна за підручником; параграфи 7,8,16,18,27,28,33,34,35. На допомогу відеоуроки.
множення десяткових дробів
множення десяткових дробів
ділення десяткових дробів на натуральне число
ділення на десятковий дріб
ділення десяткових дробів
ділення на 10, 100, 1000 ..
ділення на 0,1; 0,01; 0,001 ...
множення на 10, 100, 1000 ..
усні тренувальні вправи
Домашнє завдання. № 1138 (1; 11).
29 квітня
Тема. Повторення. Арифметичні дії із натуральними і дробовими числами.
Повторити вивчений матеріал можна за підручником; параграфи 7,8,16,18,27,28,33,34,35. На допомогу відеоуроки.
множення десяткових дробів
множення десяткових дробів
ділення десяткових дробів на натуральне число
ділення на десятковий дріб
ділення десяткових дробів
ділення на 10, 100, 1000 ..
ділення на 0,1; 0,01; 0,001 ...
множення на 10, 100, 1000 ..
усні тренувальні вправи
Домашнє завдання. № 1138( 21), 1141, 1142(10).
30 квітня
Тема. Повторення. Числові та буквені вирази. Формули
Повторити спрощення буквених виразів у підручнику на ст 106 (приклад 1,2,3). Розв’язати № 432 (2,4), 434 (2,4,6), 438, 442(2,4) у зошиті.
1.
2.№№ 192; 193
Вправи 1 і 2 розв’язання прислати на адресу school-six@ukr.net до 18 год 30 квітня.
4 травня
Тема. Повторення. Числові та буквені вирази. Формули
Повторити за підручником п.20,степінь числа.
Виконати у зошит №№563(2), 561(1,3,5) із підручника.
5 травня
Тема. Повторення. Розв’язування рівнянь.
рівняння з дужками
Пам'ятка учням 5 класу щодо розв'язування рівнянь та оформлення
запису у зошиті
Розв'язуємо рівняння
Якщо вам рівняння здається складним, і ви не знаєте з чого
почати, згадайте і скористайтесь наступними порадами.
Рівняння розв'язане тоді, коли знайдена невідома величина
(її як правило позначають літерою х). Якщо запис рівняння містить
дужки в яких є х, дії множення на х або ділення з х, то на кожному етапі
розв'язування вважаємо невідомою ту частину виразу, яка містить дужки в яких є х, дії множення на х
або ділення з х.
Розглянемо
детально приклади.
Приклад
1
Дано
рівняння
(2430-х):17=102
|
Бачимо, що
х міститься у дужках. Отже, на даному етапі величина (2430-х) є невідомою. Шукаємо її значення, міркуючи:
“Яке число треба поділити на 17, щоб отримати 102? ”
|
Наступний
запис:
2430-х=102·17
2430-х=1734
|
На цьому
етапі у нас вже дужок немає і множення на х також немає. Отже
невідомою є величина х. Шукаємо її
значення, міркуючи: “Яке число треба відняти від 2430, щоб отримати
1734?”
|
Наступний
запис:
х=2430-1734
х= 696
|
|
Відповідь:
696
|
В
зошиті матимемо запис:
(2430-х):17=102
2430-х=102·17
2430-х=1734
х=2430-1734
х= 696
Відповідь: 696
Приклад
2
Дано
рівняння
9(143 - 13х)=234
|
Бачимо, що х міститься у дужках.
Отже, на даному етапі величина (143 - 13х)
є невідомою. Шукаємо її значення, міркуючи: “Яке число треба помножити
на 9, щоб отримати 234? ”
|
Наступний
запис:
143 - 13х=234:9
143 - 13х=26
|
На цьому етапі у нас вже дужок немає,
але є від'ємник, що містить множення на х.
Вираз містить від'ємник 13х. Отже на цьому етапі невідомою є величина
13х. Шукаємо її значення, міркуючи:
“Яке число треба відняти від 143, щоб отримати 26?”
|
Наступний
запис:
13х=143-26
13х= 117
|
Тепер невідомою величиною є х. Так
як запис 13х означає, що 13 помножили на х, то міркуючи “Яке число треба
помножити на 13, щоб отримати 117?”, записуємо:
|
х = 117:13
х = 9
|
|
Відповідь:
9
|
В
зошиті матимемо запис:
9(143 - 13х)=234
143 - 13х=234:9
143 - 13х=26
13х=143-26
13х= 117
х = 117:13
х = 9
Відповідь: 9.
Приклад
3
Дано
рівняння
17х - х + 5х - 19 = 170
|
Бачимо, що вираз в лівій частині
рівняння містить подібні величини: 17х, х, і 5х. Дії над ними ми можемо
виконати. 17х-х+5х = 21х
|
Наступний
запис:
21х - 19 = 170
|
На цьому етапі у нас є зменшуване, що
містить множення на х. Вираз містить
зменшуване 21х. Отже на цьому етапі
невідомою є величина 21х. Шукаємо її
значення, міркуючи: “Від якого числа треба відняти від 19, щоб отримати
170?”
|
Наступний
запис:
21х = 170 + 19
21х= 189
|
Тепер невідомою величиною є х. Так
як запис 21х означає, що 21 помножили на х, то міркуючи “Яке число треба
помножити на 21, щоб отримати 189?”, записуємо:
|
х = 189:21
х = 9
|
|
Відповідь:
9
|
В
зошиті матимемо запис:
17х - х + 5х - 19 = 170
21х - 19 = 170
21х = 170 + 19
21х= 189
х = 189:21
х = 9
Відповідь: 9
Приклади розв’язування рівнянь та запису розв'язку:
Розв’яжіть рівняння:
●
(7х – 24):12 + 26 = 31;
(7х – 24):12 = 31 - 26;
(7х –
24):12 = 5;
7х – 24= 5 · 12;
7х – 24 = 60;
7х = 60 + 24
7х = 84;
х = 12.
Відповідь: 12.
●
(99 – 9у)8 + 14 = 86;
(99 – 9у)8 = 86 + 14;
(99 –
9у)8 = 72;
99 – 9у = 72 : 8;
99 – 9у = 9;
9у = 99 – 9;
9у = 90;
у = 90 : 9;
у = 10
Відповідь: 10.
●
14х + 4х – 48 = 240;
18х – 48 = 240;
18х = 240 + 48;
18х = 288;
х = 288 : 18;
х = 16.
Відповідь: 16.
●
17х – х + 5х -19 = 170
21х – 19 = 170;
21х = 170 + 19
21х = 189;
х= 189 :21
х = 9
Відповідь: 9
відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 623288 Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 5 травня 18:00
6 травня
Тема. Повторення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
Домашнє завдання. Переписати розв’язання 3 задач із відеоуроку. Домашнє завданняіз відеоуроку хто розв’яже, присилайте на адресу school-six@ukr.net лише сьогодні.
7 травня
Тема. Повторення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
За підручником розв’язати №№ 1212, 1214, 1216.
Розв’язання не присилати.
8 травня
Тема. Повторення. Геометричні фігури
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 9 травня 15:00
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.