Тема.Повторення. Тотожні перетворення раціональних виразів
За підручником повторити параграфи 3,4,5.
Закріпити повторений матеріал можна тут домашня робота
22 квітня
Тема.Повторення. Тотожні перетворення раціональних виразів
За підручником повторити параграфи 6,7. Домашня робота
Розв’язки присилайте на адресу school-six@ukr.net до 20 год 22 квітня
27 квітня
Тема..Повторення. Раціональні рівняння.
За підручником повторити параграф 9. Домашня роботаопрацювати способи розв’язування рівнянь28 квітня
Тема.Повторення. Раціональні рівняння.
За підручником повторити параграф 9. Домашня робота https://matematikatests.in.ua/ratsionalni-rivnyannya-rivnosylni-rivnyannya-test-8-algebra-8-klas/надіслати скріншот на електронну почту school-six@ukr.net до 21 год 28 квітня
29 квітня
Тема.Повторення. функції їх властивості та графіки.
За підручником це параграфи 12, 13, 18.
відкривши посилання
join.naurok.ua Код доступу 627589 виконати домашнє завдання4 травня
Тема. Повторення. Степінь з цілим показником
Степінь із цілим показником і його властивості.
Стандартний вигляд числа
N-им степенем ненульового числа називається добуток n множників, кожен із яких дорівнює заданому числу.
Число, яке множать, називається основою степеня, число множників є показником степеня.
Саме число вважають першим степенем числа і показник степеня не пишуть.
Будь-який степінь числа 1 дорівнює одиниці ().
Нульовий степінь числа, відмінного від нуля, дорівнює одиниці: .
Степінь із від’ємним показником ненульового числа дорівнює числу, оберненому степеню з протилежним показником цього числа: .
Піднесення до степеня має такі властивості:
1) Добуток степенів з однаковою основою дорівнює степеню з тією ж основою і показником степеня, що дорівнює сумі показників степеня множників: .
Щоб помножити степені з однаковою основою, треба основу залишити без змін, а показники степеня додати.
2) Частка степенів з однаковою основою дорівнює степеню з тією ж основою і показником степеня, що дорівнює різниці показників степеня множників: .
Щоб поділити степені з однаковою основою, треба основу залишити без змін, а від показника степеня діленого відняти показник степеня дільника.
3) Степінь степеня дорівнює степеню з тією ж основою і показником степеня, що дорівнює добутку показників степеня: .
Щоб піднести степінь до степеня, треба основу залишити без змін, а показники степеня помножити.
4) Степінь добутку множників дорівнює добутку степенів із тим самим показником кожного множника: .
Щоб піднести добуток множників до степеня, треба кожен множник піднести до цього степеня і результати перемножити.
5) Щоб піднести дріб до степеня, треба піднести до цього степеня і чисельник, і знаменник: .
Стандартним виглядом числа називається його запис у вигляді добутку деякого числа, більшого або рівного одиниці, але меншого від десяти, на степінь числа десять.
5 травня
Тема. Повторення. Розв’язування квадратних рівнянь
розв’язування повних квадратних рівнянь пояснення до даної теми.
12 травня
Тема. Повторення. Арифметичний квадратний корінь
арифметичний кв. корінь. Повторення
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 12 травня 21:00 .
Немає коментарів:
Дописати коментар